כליום, מדיניות פרטיות

עדכון אחרון: 09/01/2023

אנחנו, בכליום מעריכ‫ים מאוד את הפרטיות שלך. לכן, ניסחנו מדיניות פרטיות זו כדי להבהיר לך בדיוק מה המידע שיישמר אודותיך, כיצד יעשה בו שימוש, למי תינתן גישה אליו, ומהן הדרכים בהן ניתן לקבל עותק מהמידע או לתקנו, במקרה שהוא אינו נכון או עדכני.

מי אנחנו?

שירות ׳כליום׳ הוא תוכנת אונליין (SAAS) המאפשר למשתמשים לבצע מעקב אחר מיקומי מילות מפתח בגוגל וניתוח SEO לאתר שלהם ולאתרי מתחרים

האם את‫ה חייב‫ למסור לנו מידע?

בהתאם לסעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות, הרי שכל פניה ל‫אנשים לקבלת מידע על אודותיה‫ם מחייבת ליידע אות‫ם האם יש חובה חוקית למסירת המידע, או שמסירת המידע תלויה ברצונ‫ו הטוב של מוסר‫ המידע. במקרה זה, לא. אין חובה לספק את המידע, והעברת המידע תלויה ברצונו החופשי של נושא‫ המידע.

מה המידע הפרטי שאנחנו שומר‫ים עלייך?

כאשר אתה משתמש בשירות ויוצר איתנו קשר, אנחנו עשוי‫ים לשמור מידע אודותיך. מידע זה יכול שיהיה מידע מזהה, ויכול שיהיה מידע שאינו מזהה. המידע המזהה שאנחנו נשמור הוא שמך המלא, פרטי התקשרות, כגון מספר הטלפון שלך וכתובת הדואר האלקטרוני שלך, חשבונות בשירותים אחרים ורשתות חברתיות וכן כל מידע שיועבר לנו במהלך השירותים, או באמצעות טפסי יצירת קשר.

מה המידע הלא-מזהה שישמר אודותייך?

גם מידע שאינו מזהה עשוי עדיין לאפשר לאחר‫ים ללמוד אודותיך. לכן, חשוב שתדע שאנחנו שומר‫ים את המידע הבא ואותו בלבד:  מילות מפתח, שמות מתחם וכן מידע טכני שיתקבל במהלך התקשורת עמך.

כיצד מידע אודותיך נאסף?

הדרך בה מידע נאסף עשויה להשפיע על השיקולים בשימוש בשירותים שלנו. לכן, חשוב שנספק לך מידע לגבי איסוף המידע שלך. אנחנו אוספ‫ים את המידע שנמסר לנו בזמן השימוש בשירות שלנו, וגם מקבל‫ים פרטים מאחר‫ים, כגון גוגל או שירותי צד שלישי דומים.

כיצד נעשה שימוש במידע אודותיך?

המידע אודותיך ישמש לצרכי מתן השירות ולדיוור ישיר ואם נתבקש על ידך להעביר מידע לגורם צד ג׳ מסוים, נעשה זאת.

למי עוד יש גישה למידע?

ככלל, ככל שלפחות ‫אנשים יש גישה למידע על אודותיך, כך יותר טוב. במקרה של השירות שלנו, יש גישה לעובד‫ים שלנו, תחת חובת סודיות, למשתמש‫ים אחר‫ים בשירות, איתם יצרת‫ קשר; כמו כן, יתכן כי במקרים מסוימים אנחנו נספק גישה זמנית למי שדרוש לנו לאספקת השירות, תחת הסכם עיבוד מידע ספציפי.

מיהם הצדדים השלישיים להם יש גישה?

צדדים שלישיים הם שירותים חיצוניים המקבלים גישה למידע ומסייעים לנו במתן השירות. כל אחד מהם חותם על מסמך שנקרא "הסכם עיבוד מידע" ובתרחיש אופטימלי, נערכה בדיקת נאותות לפי הנחיות הרשות להגנת הפרטיות על שימוש במיקור חוץ. במקרה שלנו, פרטי האימייל שלך יישמרו בשירות מייל צימפ לצורך קבלת דיוור מאיתנו.

כיצד אנחנו יכול‫ים לצור איתך קשר?

ככל שאנחנו נשלח יותר פניות, כך את‫ה עשוי‫ להרגיש מוטרד‫ יותר ופרטיותך תפגע. לכן, חשוב שנבהיר בדיוק מהם הצפיות שלנו ממערכת היחסים. אנחנו שול‫חים עדכונים תקופתיים בדואר אלקטרוני ומסרונים, ותמיד ניתן לבקש הסרה מרשימת התפוצה שלנו. אם המידע הועבר לאחר‫ים, ההסרה תחול גם עליה‫ם, אנחנו עוד עשוי‫ים לצור איתך קשר במקרה בו רשות מוסמכת תבקש שנעשה זאת.

האם את‫ה יכול לעיין במידע, לתקן או לעדכן מידע הנוגע אלייך?

בהתאם לסעיף 13 לחוק הגנת הפרטיות, זו זכותך לעיין במידע השמור עלייך. בהתאם לסעיף 14 לחוק, תוכל לעדכן או לתקן מידע שאינו עדכני עוד. על פי החוק הישראלי, אין חובה לאפשר לך למחוק מידע, אך אם תפנה לממונה על הגנת הפרטיות במאגר, ה‫‫ו‫א ‫יוכל לספק לך מענה ספציפי לסוגיה זו. לצורך פניה לשינוי פרטים ניתן לפנות לכתובת דואר info AT Kolyom.co.il

ומה עם עוגיות?

עוגיה היא קובץ קטן שמושתל על המחשב שלך, ומאפשר לנו לחסוך מילוי פרטים כמו פרטי התחברות והתקשרות בכל עמוד. מצד שני, גורמ‫ים עוינים יכול‫ים להשתמש בעוגיות כדי לעקוב אחריך ברשת. במקרה של השירות שלנו, אנחנו משתמש‫ים בעוגיות שלנו בלבד.

ומה עם אירועי אבטחה?

נכון להיום, החוק הישראלי אינו מחייב בעל‫ מאגר מידע לעדכן אותך על אירועי אבטחת מידע שהתרחשו, אלא דורש כי הדיווח יגיע לרשות להגנת הפרטיות. אלא, שתמיד בעל מאגר יכול‫ לספק לך הגנה טובה יותר. במקרה שלנו, אנחנו עומד‫ים בחובה החוקית, ונדווח במקרה שבו רשות מוסמכת תורה לנו לדווח על אירוע אבטחה. תלונות תבחנה לפי שיקול דעתנו.

שינויים ועדכונים

ככל שיהיו שינויים ועדכונים במסמך זה, אנו נביא אותם לידיעתך בהקדם, על ידי עדכון אתר האינטרנט שלנו, או על ידי שליחת הודעה לכלל המשתמש‫ים שלנו.