כליום

תוכנת קידום אתרים

מערכת קידום אתרים המאפשרת בדיקת מיקומים (כולל נתוני כמות חיפושים בחודש), מעקב קישורים, מחקר מילים, איתור מתחרים אוטומטי, מחקר מתחרים, הוצאת דוחות, בדיקת השפעות העדכונים בגוגל על האתרים שלכם וקבלת מידע עליהם ועל איכות עבודת הקידום שלכם: טרנדים בתוצאות החיפוש, כמות טראפיק פוטנציאלי, חוזק דומיין, עמודים מובילים, מילים מובילות התראות חכמות ועוד

.
מתאים ל:

מקדמי אתרים פרילנסים עם הרבה לקוחות
מקדמים in-house בחברות גדולות
חברות קידום בינוניות וגדולות

פרטי החבילה
מספר פרוייקטים 25
תוספת פרוייקטים בתשלום 15
מספר מילים למעקב 2000
תוספת מילים בתשלום 1000
מנוע חיפוש google.co.il, google.com, google.co.il (mobile), google.co.uk
עומק סריקת תוצאות חיפוש בגוגל 100 תוצאות ראשונות
תדירות עדכון מיקומים כל יום
קביעת יעדי קידום לפרוייקט המקודם תוכן, קישורים, מיקומים בדף ראשון
קביעת יעדים מותאמים אישית V
גרף יומי של עדכוני אלגוריתם בגוגל V

מיקומים/ מחקר מילת מפתח
הצגת כמות המילים עבורן האתר עולה בתוצאות בגוגל V
מגמות המיקומים (מילים שעלו, ירדו, חדשות, נעלמו, נכנסו לדף ראשון, יצאו מדף ראשון) V
מדד KI - (חשיבות המילים במעקב לאתר המקודם) V
המלצה על מילות מפתח שיכולות להביא לאתר טראפיק מהיר V
כלי מחקר מילים מהיר (המלצות למילות מפתח רלוונטיות מתוך רשימת המונחים במעקב) V
כלי למחקר מילות מפתח מקיף X
השוואת מיקומים עם המתחרים במסגרת אותו פרוייקט עד 10 מתחרים
טבלת מיקומים ממוצעים לאתר המקודם ממוצע שבועי/ חודשי/ רבעוני
טרנדים של האתר המקודם ב- 30 יום האחרונים (יצאו מדף ראשון, לא יציבות במיקומים, מספר תוצאות בחיפוש ועוד) מילים שעלו/ ירדו/ נותרו ללא שינוי/ לא יציבות במיקומים/ יצאו מדף התוצאות הראשון בגוגל/ נכנסו ל-טופ 100 בגוגל/ משמשות כמילות עוגן בקישורים/ עם מספר דירוגים בתוצאות בגוגל
הצגת כמות חיפושים חודשית בגוגל למילים במעקב V
גרף התפלגות מיקומים בתוצאות החיפוש , כולל למילים שאינן במעקב (מילים במקום ראשון, מיקום 2-3, מיקום 4-5, מיקום 6-10, מיקומים בדפי תוצאות 5,4,3,2 ומיקומי מילים בין 51-100) X

מידע על האתר המקודם
מדד KDR (חוזק הדומיין של האתר המקודם) V
מדד LBR (דירוג האתר ברשימת האתרים המובילים בגוגל) V
מספר כתובות ה-URL שיש לאתר בתוצאות החיפוש V
עמודים חזקים למילים במעקב V
מידע היסטורי על האתר, כולל מיקומים בגוגל לפני שהוספתם את האתר למערכת מ- 180 יום לפני הוספת הפרוייקט והלאה
הערכת טראפיק שנכנס מכל מילת מפתח במעקב והפוטנציאל להשגת טראפיק נוסף מכל ביטוי V
גרף דפים מאונדקסים בגוגל לאורך זמן V
גרף כמות מילים עם מיקומים בגוגל לאורך זמן V
גרף ממוצע מיקומים בגוגל לאורך זמן V
גרף השפעת העדכונים האלגוריתמיים בגוגל על האתר שלך V
גרף טראפיק לאתר V
מילים שירדו מבדיקה אחרונה (רף אישי) V
מילים שעלו מבדיקה אחרונה (רף אישי) V
טבלת ביצועי הדפים המאונדקסים בגוגל - טראפיק חודשי ופוטנציאלי, כמות מילים, מדד חוזק דף ועוד X
התראות על בעיית קניבליזציה של תכנים באתר V
התראות על מילות מפתח שמדורגת עם כתובת URL חדשה בתוצאות החיפוש V
איתור מתחרים אוטומטי V

מחקר מתחרים
מדד KDR (חוזק הדומיין של האתר המקודם) V
מדד LBR (דירוג האתר ברשימת האתרים המובילים בגוגל) V
מספר כתובות ה-URL שיש לאתר בתוצאות החיפוש V
עמודים חזקים למילים במעקב V
מידע היסטורי על האתר, כולל מיקומים בגוגל לפני שהוספתם את האתר למערכת מ- 180 יום לפני הוספת הפרוייקט והלאה
הערכת טראפיק שנכנס מכל מילת מפתח במעקב והפוטנציאל להשגת טראפיק נוסף מכל ביטוי V
גרף דפים מאונדקסים בגוגל לאורך זמן V
גרף כמות מילים עם מיקומים בגוגל לאורך זמן V
גרף ממוצע מיקומים בגוגל לאורך זמן V
גרף השפעת העדכונים האלגוריתמיים בגוגל על האתר שלך V
גרף טראפיק לאתר V
מילים שירדו מבדיקה אחרונה (רף אישי) V
מילים שעלו מבדיקה אחרונה (רף אישי) V
טבלת ביצועי הדפים המאונדקסים בגוגל - טראפיק חודשי ופוטנציאלי, כמות מילים, מדד חוזק דף ועוד X
התראות על בעיית קניבליזציה של תכנים באתר V
התראות על מילות מפתח שמדורגת עם כתובת URL חדשה בתוצאות החיפוש V

דוחות
דוח מתחרים V
דוח מיקומים היסטורי לאתר מציג עד 3000 מילים
דוח בצועי דפים V
דוח טראפיק אורגני לאתר V
דוח סאב-פיינדר (איתור כל הסאב דומיינים עמם מופיע האתר בתוצאות החיפוש בגוגל) V
מספר דוחות 100
תוספת דוחות בתשלום 100
צפייה בתוך כליום V
הורדת הדוחות למחשב שלך V
שורות בדוח 500

מעקב קישורים
מספר קישורים במעקב 2000
תוספת קישורים בתשלום X
כמות בדיקות לקישורים בשבוע כל יום
היכן נמצא הקישור בהיררכיה של האתר המקשר V
כתובת IP V
מצב הקישור כולל התראות בלעדיות על סטטוס ואיכות הקישור (קישורים נכנסים מאותה כתובת IP, דף מקשר עם יחס טקסט/קישורים לא טוב, דף מקשר שלא עולה בתוצאות החיפוש, אתר מקשר עם חשיפה נמוכה בגוגל) V
follow/ nofollow V
מדד חוזק קישור V
אחוז הקישורים הנכנסים לדף הבית לעומת הקישורים הנכנסים לדפים הפנימיים V
גרף אחוז התפלגות אנקורים של הקישורים הנכנסים V
כמות הטקסט המופיע בדף המקשר V
רשימת קישורים לא טובים V
צפיה בהיסטוריה של בדיקות הקישורים V
צפייה בכל נתוני הדף המקשר (כתובת URL, טייטל, IP, מספר קישורים יוצאים, תגי מטא, כותרות H, קישורים פנימיים, מילים דומיננטיות בדף) X
מדד Link Juice X

כלי קידום נוספים
לינק פרופיילר - איפה כדאי לשים קישורים ובאיזו מילת עוגן X
דוח השוואתי של האתרים המרוויחים והאתרים המפסידים בתוצאות גוגל לפני ואחרי עדכונים X